Subject: Koikse - Purku tee sulgemise taotlus 19.09.2024
From: "Rooba, Henrik" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: "Timmo Teder" <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Voolaid, Vello" <[email-masked]>, "Plamus, Andrus" <[email-masked]>
Date: Fri, 6 Sep 2024 14:11:24 +0300

Tere,

saadan Koikse - Purku tee sulgemise taotluse, 19.09.2024 08:00-21:00.

Teetruubi vahetuse kohta.

Töid teostab Leonhard Weiss Viater OÜ, Raplamaa riigiteede hooldaja.

Manuses taotlus ja liikluskorralduse skeem.

Lugupidamisega

LEONHARD WEISS VIATER OÜ

Henrik Rooba

Vesse 8, 11415 Tallinn

Mob +372 5056933

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

http:// <http://www.leonhard-weiss.ee/> www.leonhard-weiss.ee

LEONHARD WEISS grupi ettevõte

Meie juriidiliste teadetega tutvumiseks külastage meie
<http://www.leonhard-weiss.ee/> kodulehte.

 <mailto:[email-masked]>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.